The Beginning

4/20/2014

2 Hei! Kuuluuko tää alottaa niin että kertoo jotain itsestään? Olen Miia, 16-vuotias ysiluokkalainen Suomesta. Rakastan muotia, valokuvausta, kissoja, kevättä, aurinkoa, juoksemista, piirtämistä, ruokaa ja aika paljon muitakin asioita. Oon miettiny oman blogin alottamista jo TOSI pitkään, käyny läpi kaikkia mahdollisia hyviä ja huonoja puolia ja miettinyt pääni puhki, että olisko musta tosiaan sellaseen hommaan. Päädyin siihen, et jos ei ikinä kokeile, ei voi ikinä tietää. Ja tässä sitä nyt ollaan. En halua lokeroida mun blogia muotiblogiksi tai lifestyleblogiksi, sillä aion kirjotella tänne vähän mitä sattuu ja toivoa, että edes jotakuta hieman kiinnostais lukea. Blogi on mulle sellanen paikka johon voin tyhjentää ja jakaa kuvia, joita mun kone pursuaa jo valmiiksi ja myös harrastus jossa mä pääsen toteuttamaan itseäni. Tää ensimmäinen postaus on hiukan tällanen sekasotku, mutta eiköhän se siitä! Muutama sekalainen kuva vielä tähän loppuun. Ensi kertaan!

 Hello! How am I supposed to start this thing? Tell you something about myself? My name is Miia, I'm sixteen and I live in Finland. I love fashion, photographing, cats, spring, sunshine, running, drawing, food and lots of other things. I've been thinking to start a blog for a LONG time, asking myself If I really am good enough and capable of doing this. Well, if you never try, you'll never know. I also decided to write in English as well as in Finnish so a lot more people would have a chance to read my blog. I don't want to fit this blog into any category, like fashion or lifestyle, because I'm going to be writing a lot of different stuff here, but I hope that at least someone is interested in reading my thoughts, too! My blog for me will be a place to express myself and share pictures that my laptop already is filled with, haha! This first post was a mess, but I guess it's allright. Here are a few random pictures so you could have a taste of what it's going to be like. See you soon! 

mee blogger 1

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

2 comments:

  1. Ah oon oottanu tätä niin kauan!! Ihanaa et päädyit alottamaan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi, kiva kuulla! :) Toivottavasti sun odotus nyt palkitaan ;)

      Delete

Proudly designed by Mlekoshi playground