Alppiruusuja

6/08/2014

Heippa! Eilen illalla oli täälläpäin aivan upea ilta, aurinko paistoi tosi myöhään ja oli valoisaa. Mun äiti ehdotti, että mentäisiin yhdessä mun siskon kanssa käymään lukion takana sijaitsevassa alppiruusupuistossa, nyt kun ne kerran kukkii. Mä rakastan spontaaneja ideoita ja varsinkin kuvausretkiä, joten hypättiin autoon ja ajettiin paikalle. Pakko myöntää etten edes ollut tiennyt koko paikasta ennen yhtikäs mitään, vaikka kävin kolme vuotta yläastetta siinä mäen alapuolella...
Räpsittiin sitten melkein kaksisataa kuvaa, ja oon näihin kuviin todella tyytyväinen! Koko paikka näytti aivan upealta ja oli siinä pakko vähän miettiä, että miten tällaista paikkaa edes löytyy Suomesta (saati Raisiosta). Tässä nyt parhaita otoksia, valmistautukaa kuvatulvaan!

alppiruusu2
Kesällä en melkein ikinä jaksa meikata, joten nämäkin kuvat on nyt kaikki ihan natural-meiningillä, tosin vähän puuteria mulla tässäkin on. Kesällä on vaan ihana antaa naaman vähän levähtää. Mun sisko aina sanoo, ettei musta edes näe milloin mulla on meikkiä ja milloin ei (en tiedä oliko se kohteliaisuus mutta pidän sitä sellaisena).

alppiruusu10

alppiruusu5

alppiruusu6

alppiruusu14

alppiruusu3

alppiruusu9

alppiruusu13

alppiruusu8
Villatakki Monki / Mekko H&M / Koru H&M / Kengät Seppälä

alppiruusu4

alppiruusu15
Upea pikkusiskoni♥ Tää tyttö on muuten mun asukuvien takana, mikäli mietitte, että kuka niitä ottaa. Välillä pyydän jotakuta toistakin, mutta Elina tietää jo minkälaisia kuvia mä haluan ja parhaat asukuvat saan nimenomaan hänen kuvattavanaan. Raukka joutuu kyykistelemään milloin missäkin ja ottamaan musta kuvia uudestaan ja uudestaan jos vaikka tarkennus meni pieleen tai hiukset oli huonosti.

alppiruusu7

alppiruusu12

alppiruusu11

alppiruusu


13 comments:

  1. Upeita kuviaaaa, vautsi!!

    ReplyDelete
  2. Kääks! Ihana kukkameri ja kauniita kuvia muutenkin <3

    ❤: Lotta / My Happybubble

    ReplyDelete
  3. voi vitsi miten upeita kuvia, sä ja sun sisko ootte toodella kauniita ::) Sait musta ehdottomasti uuden lukijan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitän molempien puolesta! ♥ ihanan piristävä kommentti!

      Delete
  4. Uskomattoman kauniita kuvia, wau!

    ReplyDelete
  5. Aivan ihania kuvia ja nää on otettu tooosi upeessa paikassa!! :-)

    http://starrynight-emma.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon, kiva kuulla (:

      Delete
  6. Uui tosi kauniita kuvia! ihanan paikan ootte löytäny :o

    ReplyDelete
  7. Aivan ihania kuvia :o!!

    http://lifeasalittlemy.blogspot.fi

    ReplyDelete

Proudly designed by Mlekoshi playground