Helsinki

6/05/2014

Moikka! Varmaan huomasittekin muutosta blogin ulkonäössä! Mulle tuli vaan jotenkin sellanen fiilis, että se edellinen oli liian tummasävyinen, ja niin meni sitten rytinällä uusiksi koko homma. Mitäs pidätte? Itse oon aivan rakastunut tähän, jotenkin tuntuu että tää on nyt paljon enemmän "mua". Ihan uudestisyntynyt olo!

Mun loma on lähtenyt yllättävän vauhdikkaasti liikkeelle, sillä oon joka päivä oikeesti saanut jotain aikaan pelkän kotona makaamisen sijaan (toisaalta joskus sekin on sallittua). Tiistaina olin muutaman tunnin Helsingissä pyörimässä, sillä mun pikkusisko oli voittanut itselleen ja kaverilleen liput Demin The Fault In Our Stars- ennakkonäytökseen. Mulle tarjoutui siis tätä kautta tilaisuus päästä siksi aikaa kiertelemään vähän kauppoja ja tietty matkustamaan junalla. Mä niin rakastan junamatkoja, niin oudolta kuin se kuulostaakin. Voisin istua junassa vaikka joka päivä!

Kun saavuttiin Helsinkiin oli kaikilla jo niin kova nälkä, että rynnättiin saman tien Picniciin syömään. Sen jälkeen mulla oli sitten aikaa käydä läpi Forum, Kamppi ja Stocka kun muut lähti leffaan, ja muutama kiva juttui tarttui mukaan, vaikka kuinka olisin ostolakossa lähestyvän Tukholmareissun takia. Se "mä nyt meen vaan kattomaan enkä osta mitään" ei vaan ikinä toimi mulla.

hki7

Tällaisia ostoksia sitten lähti mukaan. Takaisinpaluumatkalle ostin vielä Cosmon mutten sitten kuvannut sitä tähän ollenkaan. Vero Modassa ihastuin tuohon vaaleankeltaiseen toppiin, joka on ihan täydellisen pehmeä ja laskeutuu tosi kauniisti.

hki5

Tämä laukun ostaminen yllätti mut itsenikin. Vielä vuosi sitten inhosin leopardikuviota yli kaiken ja vannoin, etten ikinä tuu käyttämään sitä. No, näin mulle aina käy. Vaikka mitä siitä, tykkään tuosta ihan älyttömästi ja nään jo sieluni silmin itseni käyttämässä tätä kokomustan tai -valkoisen asun kanssa. Ihana ja tyylikäs piristys klassisiin asuihin! Tämä kaunokainen löytyi Monkista.

hki2

hki1

hki4

hki3

Sitten vielä kolmas löytö Stockalta. En oo ikinä ollut itseruskettavien fani, sanakin jo lähinnä ällöttää mua ja tuo mieleen järkyttävän oranssiläikkäisen ihon. Tää ei kuitenkaan ole ihan perinteinen itseruskettava, vaan kosteusvoide, jossa on mukana pikkuhiljaa itseruskettavia ainesosia. Itse asiassa kiinnostuin tästä tuotteesta viime syksynä kun yksi kavereistani kertoi omistavansa tämän tyyppisen. Samaisella neidillä on aina upean päivettynyt iho joten ajattelin, että otetaan nyt testiin. Jos mäkin vitivalkoiseen ihooni edes nyt saisin vähän väriä ;) Tästä tulee varmasti uutta postausta myöhemmin, kun kerron, miten kävi.

Ja lopuksi vielä vuorossa päivän asu, johon oon itse ihan hirmu tyytyväinen. Tää edustaa just sellaista tyyliä mikä inspiroi mua tällä hetkellä: sporttista, mutta jollain naisellisella twistillä, tässä tapauksessa hameella. Mitäs te tykkäätte?

_MG_2994

whip

_MG_2995
 T-paita JC / Hame Gina Tricot / Kengät Adidas / Lippis Seppälä

hki10

whip2

Oon myös ajatellut, että keskittyisin nyt bloggaamaan ihan vaan suomeksi ainakin jonkin aikaa ja jaättäisin käännökset kokonaan pois. Niissä menee tosi paljon aikaa ja mulla on kuitenkin enemmän suomenkielisiä lukijoita. Joten näillä mennään nyt jonkin aikaa! Kivaa torstai-iltaa kaikille :-)

// I've been thinking about blogging only in Finnish for now on. It takes so much time to translate everything and for now I have so much more Finnish readers after all. I'll still be using English in my Instagram though! And maybe here in the future as well. Have a great Thursday night everyone!

5 comments:

  1. Vouuu ihana blogi! Liityin lukijaksi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, mahtavaa kuulla! :-)

      Delete
  2. Anonymous6/06/2014

    Mulla on tuota samaa ruskettavaa. Onks se vaan mun iho vai jättääks toi voide sunkin ihon rasvaseks ja nihkeeks? :o Tuntuu ettei se oikeen imeytyis kunnol vaan jäis tohon iholle hengaamaan. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon laittanut vasta pari kertaa mut en oo kyllä huomannut tuollaista, mulla imeytyy aika nopeesti ja jättää kyllä ihon kivan pehmeeksi :o tiedä mistä toi sitten johtuisi

      Delete
  3. Ihana ulkoasu sun blogissa ja kuvatkin ihanan valoisia ♥ huomaa, että oot nähny vaivaa sun blogin eteen :) mikä on tietenkin hyvä asia!

    http://neasstory.blogspot.fi/

    ReplyDelete

Proudly designed by Mlekoshi playground