Summer Essentials

6/13/2014

essentials1

Hyvää perjantai 13. päivää kaikille! Toivottavasti teitä ei oo kohdannut mikään suuri epäonni tänään.
Mun viikko on mennyt hujauksessa (mitä ihmettä, onks siitä muka jo kaks viikkoa kun koulut loppui?) enkä oo ehtinyt/jaksanut kauheasti kameraan tarttua. Oon vaan nauttinut lomailusta!
Ajattelin nyt kuitenkin tulla tänne vinkkaamaan pari tuotetta, jotka oon viime aikoina kokenut hyviksi omassa käytössä. En kauhean paljon mitään kosmetiikkatuotteita yleensä käytä, mitä nyt perus puhdistusaineita ja muutamaa meikkiä. Nämä on kuitenkin kaksi sellaista tuotetta, joista haluan ehdottomasti vinkata teillekin!

essentials3

Otetaan heti ensimmäisenä tuote, jonka hankin viime viikolla. Kyseessä on tämä Doven Summer Glow kosteusvoide vartalolle, jossa on itseruskettavia ominaisuuksia. Tätä saa kahdessa eri sävyssä, itse ostin tuota Fair to Medium-iholle tarkoitettua, ja toinen valittavissa oleva väri oli Medium to Dark. Tavaraa tässä on 250 ml ja purkki maksoi Helsingin Stockmannilla 6,50 €, eli ihan kohtuullinen hinta mielestäni. Kerroinkin teille jo, että ostin tämän kaverini innoittamana ja päätin antaa sille mahdollisuuden, vaikken mitään ihmeitä odottanutkaan. Mutta kuten jo sanoin, tämä osoittautui niin paljon paremmaksi kuin olin kuvitellutkaan!

essentials2

Oon nyt käyttänyt tätä lähes päivittäin ja levittänyt ihan koko vartalolle paitsi kasvoihin. Oletin, että tän vaikutus alkaisi näkyä ehkä muutaman viikon jälkeen, mutta oikeasti huomasin tuloksia jo ihan parissa päivässä! Lähipiiri kommentoi, että miten voin näyttää niin ruskettuneelta. Tän jälki on kyllä kaukana siitä oranssista mielikuvasta mikä mulla on itseruskettavista. Iho on täydellisen tasaisen ja tosi luonollisen näköinen. Plussaa vielä siitä, että imeytyy nopeasti ja tuoksuu tosi kivalle, vaikka melko mieto tuoksu tässä onkin. Melko täydellinen paketti siis tämä, täytyykin ruveta varastoimaan talven varalle!

essentials4

Toinen tuote, mitä olen käyttänyt ahkerasti viime aikoina, on tämä Wellan Luxe Oil-hiusöljy. Sain tämän pullon joululahjaksi, joten valitettavasti en osaa sanoa hintaa tai mistä tätä saa. Stockmannilta kai ainakin tai Sokoksesta?

Mä siis omistan luonnonkiharat hiukset, ja siinä paketissa tulee yleensä sitten kaupan päälle myös se, että ne on todella kuivat, varsinkin latvoista. Puristan tätä öljyä yleensä sellaisen pari kunnon tippaa kämmenelle ja levitän latvoihin. Tää imeytyy nopeasti ja tekee hiuksista tosi kevyet. Hiukan pitemmällä aikavälillä auttaa myös loistavasti nimenomaan siihen kuivuuteen, eli ajaa kyllä hommansa. Vaikka 100 ml pullo voi kuulostaa pieneltä, niin ainakin mulla tämä on ollut todella riittoisaa tavaraa, jos noin yhden kerran päivässä laittaa. Itse tykkään laittaa tätä aamuisin hiusten viimeistelyksi, niin että olen jo esim. suoristanut hiukset jos aion suoristaa. Ison plussan tämä öljy saa ihanan mantelimaisesta tuoksusta, mulla onkin tapana haistella tätä aina ennen kuin hieron sen mun hiuksiin, haha.

essentials5

Tässä siis tämän hetken pari lempparituotetta. Ootteko itse kokeilleet? Mitä tykkäsitte tällaisesta postauksesta? Ja muuten, jos joku tietää jonkun täydellisen kuivashampoon niin saa vinkata, mulla olisi sellainen hakusessa!



4 comments:

  1. Toi doven itseruskettavajutska on kyllä parasta! Sillä ei saa sotkua aikaan ja tosi luonnollinen lopputulos :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous6/14/2014

    oijoi pitää käyä ostamassa ja kokeilla tota kosteusvoidetta! ite ku en kovi rusketu helposti nii toi on tosi hyvä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep, en mäkään rusketu vaikka kuinka siellä auringossa makaisin, palan vaan :-D kiva jos tästä oli apua!

      Delete

Proudly designed by Mlekoshi playground