Walking On Sunshine

7/09/2014

Nyt on kyllä Suomen säät saanut täyskäännöksen kaiken sen harmauden jälkeen! Onhan se ihanaa kun aurinko paistaa, mutta tällainen kuumuus on kyllä jo liikaa mun makuun...

Onneksi aurinkoisessa säässä saa silti aina parhaat asukuvat! Mun luottokuvaaja häipyi pari viikkoa sitten kaverinsa mökille ja palaa ylihuomenna, jes, saan taas enemmän asuja kuvattua! (Elina ei ehkä odota niinkään innolla...) Tämänkertaisten asukuvien takana on äitini, joka teki mun mielestä hyvää työtä, sillä tykkään näistä kovasti!

summer1sharp
Toppi Monki / Shortsit Vila / Kengät Seppälä / Reppu Accesorize / Aurinkolasit H&M

Paahtavassa helteessä valitsen aina mieluummin löysiä vaatteita, sillä ne pitää olon paremmin viileänä. Tiesin heti, että haluan laittaa jalkaan yhdet mun lempparishortseista, ja rakensin muun asun niitten ympärille. Mun mielestä toi raitatoppi toimii loistavasti, kun molemmat vaatekappaleet on tarpeeksi yksinkertaisia. Silti lopputulos ei näytä tylsältä. Ainakin mulla oli hyvä olo tää asu päällä kulkiessani! Se onkin mulle pukeutumisessa kaikkein tärkeintä.

summer6sharp

summer4sharp

lacetop5

PicMonkey Collage

summer5

5 comments:

  1. oi miten ihana asu :) sun blogi vaikuttaa tosi pirteeltä ja laadukkaalta !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi miten ihanasti sanottu! Kiitos♥

      Delete
  2. Ihanat aurinkolasit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti, mäkin tykkään! :-)

      Delete
  3. Love your outfit + backpack :) !


    NicoleAnnette
    www.fromnicoleannette.blogspot.com

    ReplyDelete

Proudly designed by Mlekoshi playground