Last Days Of Summer

8/08/2014

photoscape8

Moikka! Tässä muutamia vähän erilaisempia asukuvia parin päivän takaa. Jaksettiin pitkästä aikaa lähteä vähän etupihaa kauemmas ottamaan näitä kuvia ja vaikka itse sanoinkin, niin niistä tuli mun mielestä aika hyviä! Harmi kyllä sää oli välillä aurinkoinen ja välillä pilvinen, mistä johtuu se, että joissain kuvissa on vähän erilainen valo kuin toisissa. En tiedä kuinka hyvin nämä sitten pelaa yhdessä mutta menköön kuitenkin!
Latasin muuten ennen näiden kuvien ottoa myös vihdoin koneelleni Photoscapen, ja nämä ovatkin ensimmäiset sillä muokkaamani kuvat! Tosi helppokäyttöinen ja melko monipuolinen ohjelma, voin ihan vilpittömästi suositella! Mullahan siis on myös koneella jonkinlainen Photoshop-ohjelma, mutta mun täytyy häpeäkseni myöntää, etten osaa yhtään käyttää sitä... ehkä sitten joskus...

photoscape5
T-paita JC / Shortsit Bik Bok / Kengät Adidas / Aurinkolasit H&M

Shortsit jo vilahtivatkin mun instagramin puolella tässä joku päivä. Oon nyt viime aikoina käynyt mun vaatekaappia ahkerasti läpi ja laittanut kirpparille kaikki sellaiset vaatteet, mitä en enää käytä, joten annoin itselleni luvan ostaa hyvällä omatunnolla jotain uutta. Lähdin enemmänkin etsimään jotain kivoja t-paitoja (Varmaan ensimmäinen kerta mun elämässä kun kaipaan lisää paitoja! Yleensä ne on just ne mun t-paitakasat mitkä huojuu tuolla mun kaapissa korkeuttaan...) mutta loppujen lopuksi päädyinkin ostamaan farkut ja farkkushortsit. Ei kyllä silti kaduta, sekä nämä että ne farkut ovat täydelliset, ja tulette varmaan näkemään ne pitkälahkeisetkin heti kun ilmat vähän viilenee.

photoscape6

photoscape2

photoscape12

photoscape

Ainiin, tässä näette myös mun uutta, tummempaa hiusväriä! Tykkään!

photoscape4

photoscape3.5

photoscape11

Sain Elinankin suostumaan muutamaan "taiteellisempaan" kuvaan. Vaikka tietysti bloggaajana sitä useasti viettää kuvissa aikaansa kameran linssin edessä, täytyy sanoa, että mä viihdyn kyllä ehkä jopa enemmän sen takana. Mut eikö olekin kaunis kuva?


8 comments:

  1. Anonymous8/08/2014

    Ihania kuvia! Mikä kamera sulla on käytössä?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon♥ Canon EOS 600D :-)

      Delete
    2. Anonymous8/12/2014

      Tosi hyvän laatusia kuvia ! Oooks ostanu siihen lisäks jonkun objektin? :o

      Delete
    3. Joo mulla on 50 mm f/1.8 jolla kuvaan yleensä aina asukuvat :-)

      Delete
  2. yksinkertanen mut toimiva asu! just sopiva helteille :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! :-) Oon samaa mieltä, nyt on ollut niin kuuma viime päivinä ettei tuu mieleenkään laittaa mitään shortseja pidempää!

      Delete
  3. vau, oot ihan mielettömän kaunis ja ihania kuvia! ootko tehny blogin ulkoasun itse? miten / jotakin vinkkejä? ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos paljon Katri♥ En oo tehnyt ulkoasua itse (oon ihan surkea näissä koodihommissa) vaan ostin sen täältä: http://playground.mlekoshi.com/
      Heille voi lähettää ihan sähköpostia ja jutella toiveista ulkoasun suhteen! :-)

      Delete

Proudly designed by Mlekoshi playground