Latest Purchases

8/18/2014

Moi taas! Mulla on ollut mielessä jo pidemmän aikaa jonkunlaisen ostospostauksen teko, mutta se on vaan aina jäänyt jonkun toisen postauksen jalkoihin eikä ole koskaan päässyt näkemään päivänvaloa. Kuvasin tämän postauksen jo lauantaina, ja sunnuntaina kirppiksellä käydessä lähti taas mukaan yksi uusi paita, joka ei tähän postaukseen kerennyt. Oon tässä kesän lopussa ostellut kaikenlaista pientä, ja varmaan unohdin jotain muutakin tästäkin postauksesta, mutta tulette varmasti näkemään ne puuttuvat kappaaleet jossain asukuvassa myöhemmin, joten ehkä se ei haittaa.

lately2

lately

Koska mähän osaan aina ajoittaa nämä neuleiden ostot talvelle ja kesämekkojen ostamiset kesälle (tai sit en), niin nappasin kirpparilta mukaani tämän huivin. Mun siskolla on vähän saman tyyppinen, jota kuolasin enemmän tai vähemmän salaa koko viime talven, joten nyt tilaisuuden tullen en voinut jättää ostamatta. Huivilla oli hintaakin muistaakseni vain pari euroa.

lately3

lately4

Syksy-teemalla jatketaan! Toinen muutaman euron kirpparilöytö oli tämä musta neule. Aika outoa sinänsä multa, joka omistaa neuleita kaikissa mahdollisissa väreissä, ettei mun kaapista tätä ennen löytynyt yhtään mustaa neuletta. Tykkään erityisesti tuosta kolmion mallisesta neulekuviosta tuossa edessä, sekä neuleen ylisuuresta mallista. Ja Suomessa asuvallahan ei voi koskaan olla liikaa neuleita.

lately7

lately6

Viimeinen tässä postauksessa esiteltävä kirppislöytö on tässä. Tämä jakku osui mun silmään sen erilaisuuden vuoksi, ja mietin kauan, että sopiiko tää yhteen minkään vaatteen kanssa, mitä omistan. Kokeiltuani tätä päälle halusin kuitenkin antaa sille mahdollisuuden, ja sehän maksoikin vaan vitosen. Kirppari on mulle just se paikka, josta kannattaa ostaa niitä "en tiedä onko tää ihan sairaan upea vai ihan hirveä"-vaatteita. Muutaman euron menetys ei itketä läheskään niin paljon kuin muutaman kympin, vaikkei sitten käyttäisikään.

lately5

Ja vielä viimeisimpänä uusin löytö Bik Bokista. Tämä yksinkertaisuudessaan ihana maksimekko kiinnitti mun huomion heti kun astuin liikkeeseen sisälle. Katselin sitä hetken, mietin, että näyttäisinkö liian "aikuiselta" tässä, kuten oon näyttänyt kaikissa maksihameissa mitä oon kokeillut. Lopulta mun oli kuitenkin pakko kokeilla, ja päätin vielä repäistä ja valita tän viininpunaisen sen ainaisen mustan sijaan, josta olisi myös löytynyt mun koko. Hintakin oli vain pari kymppiä, ja tykkään tästä ihan mielettömästi! Eri lailla stailattuna tästä saa tosi juhlavan, mutta tennareiden kanssa menee koulussakin.

Hyvää alkanutta kouluviikkoa kaikille♥


6 comments:

  1. Tosi ihania ostoksia! Varsinkin toi jakku ja maksimekko on tosi kivoja löytöjä :)

    http://stylebyidamaria.blogspot.fi

    ReplyDelete
  2. vitsit mä rakastan sun blogia, ihanan valoisia kuvia ja mahtavia postauksia!♥
    Sä ansaitsisit sellaisen valtavan yleisömeren ja paikan id:n inspiration blogien joukossa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestas sentään, kiitos paljon! ♥ olipa ihanasti sanottu!

      Delete
  3. Anonymous23/8/14 21:05

    Mistä kirppikseltä noi sun löydöt on? tai onko sulla jotain vakkaria missä käyt? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nää on kaikki Turun Länsikeskuksen kirpparilta, siellä tulee käytyä aika usein ja se on varmaan mun lemppari kaikista. Kesäisin käyn myös lähes joka sunnuntai siellä Länsikeskuksen ulkokirppiksellä, sekin on tosi tunnelmallinen! Ja sitten kans Turun Manhattanin kirppiksellä tulee käytyä, oikeestaan nämä on kolme on sellaisia vakiopaikkoja! :-)

      Delete

Proudly designed by Mlekoshi playground