Classy

11/25/2014

IMG_7739

Heips! Voisko näissä kuvissa enää yhtään sykempää valoa olla? Marraskuu on oikea bloggaajan painajainen, kun valoa kuvien ottoon ei vaan yksinkertaisesti löydy. Nämäkin kuvat on otettu keskellä päivää! Monesti tulee kaiken lisäksi vietettyä ne ainoat päivän valoisat tunnit koululla, joten hyvän kuvamateriaalin saaminen on todellakin tiukassa. No, ei kai siinä voi muuta kuin odotella lumen saapumista, jotta saisi kuviinkin vähän eloa. Oon muuten nyt viimeikoina testaillut todella paljon erilaisia juttuja Photoshopissa ja muissa kuvanmuokkausohjelmissa ja katsonut erilaisia viedoita Youtubesta aiheeseen liittyen. Oon kuvanmuokkauksessa tosi huono ja haluaisin todella oppia lisää, että voin parantaa tännekin laitettavien kuvien ulkonäköä. Ja mikäs sen parempi aika ruveta viettämään kaikki iltansa koneen äärellä kuin koeviikko. Hyvä, Miia. No, onneksi on enää yksi vaivainen ranskan koe jäljellä ja sitten palataankin taas normaaliin rytmiin. Toivottavasti pidätte kuvista, älkää antako marraskuun harmauden haitata♥

IMG_7737

IMG_7743

IMG_7744

IMG_7740


Kuvat by ihana Elsa Lindström

Takki kirpparilta
Neule Zara
Hame H&M
Laukku H&M
Kengät Din Sko

6 comments:

  1. Replies
    1. Kiitos paljon Karla! :-)

      Delete
  2. Ihania kuviaaaaa! Ja hei asutko siis Raisiossa? Koska ma asun :-D jos asut ni pitaa nahda ku tuun takasin taalta Ausseista!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti paljon Netta! Ja juu asun, pitää ehdottomasti nähä! :-)

      Delete
  3. oikeesti mä oon niin rakastunut tohon sun takkiis! :D Onko toi sellanen ohut vai tarkeneeko tolla vähän kylmemmilläkin ilmoilla?
    Toisaalta mä inhoan tätä pimeyttä ja ankeutta, mutta toisaalta ainakin sun kuvissa toi ankea tausta korostuu jotenkin tosi kivasti (? :D). Mä tykkään muutenkin sun kuvien muokkauksesta. Muokkaatko sun kuvat siis photoshopilla?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti taas ihan hurjasti! <3 kyllä tuolla tarkenee aika hyvin varsinkin jos on lämmin neule alla, eli ei mistään ohuimmasta päästä. Kuvienmuokkauksessa vaihtelen vähän eri ohjelmien välillä riippuen siitä, mitä haluan kuville tehdä mutta yleensä käytän tosiaan mun Photoshoppia :-)

      Delete

Proudly designed by Mlekoshi playground