From Beast to Beauty

11/17/2014


Tiedättekö ne aamut, kun herää niin järkyttävän näköisenä, että ei tiedä, millä saisi itsensä ihmisen näköiseksi? Tai ne aamut, kun herää liian myöhään eikä ole aikaa tehdä omalle ulkonäölleen juuri mitään? Tai sitten ne aamut, jolloin on vaan liian laiska alkaa levittelemään ripsaria? Jos tiedät, tämä postaus on sulle.

4+1

4+1=2

Mä olen itse asiassa tosi huono meikkaamaan. En osaa tehdä mitään muuta kuin mun perinteisen arkimeikin, johon kuuluu lähinnä puuteri ja ripsari. Juhliin tykkään joskus kokeilla luomivärejä, mutta arkena oon vaan ihan liian laiska sellaiselle. Viikonloppuisin taas tykkään antaa ihon vähän levähtää enkä välttämättä meikkaa vaikka menisin kaupungille. Joskus kuitenkin haluan pientä fiksausta niin ulkonäköön kuin olotilaan. Tässä postauksessa jaankin muutaman vinkin, joita itse käytän laiskoina/kiireisinä päivinä! Näitä voi yhdistellä mielensä mukaan tai jos on oikein kiire, voi valita listasta yhden kohdan ja you're good to go!

4+1=3

1) Puuteri

Mun iho alkaa todella helposti kiiltelemään ellen laita puuteria. Puuteri onkin varmaan mun kaikista rakkain meikki, sitä käytän lähes poikkeuksetta, sillä tunnen itseni heti skarpimmaksi kun oon sutinut muutaman vedon sitä naamalleni. Jos omistaa todella hyvän ihon niin tämä voi olla varsinkin kiireessä aika turha vaihe, mutta itselläni kun ei ole mikään maailman tasaisin iho niin tuntuu heti kivemmalta kun tietää, että naama näyttää vähän tasaisemmalta. Mun lemppari on Maybellinen Fit Me, mutta totta kai ihan mikä tahansa omalle iholle sopiva käy.

2) Ripsien taivutus

Puuterin jälkeen mun toiseksi käytetyin meikkiväline. Nopea ripsien taivutus käy melkein ripsarin laitosta, sillä se korostaa heti silmiä ihan eri lailla. Toimii varisnkin niillä, joilla ripset on luonnollisesti suorat kuin tikut (kuten mulla).

3) Värillinen huulirasva

Punaamisessa on niin paljon enemmän vaivaa että harvoin jaksan siihen ryhtyä, ja oon sen verran huulirasva-addikti että haluan mun huulien olevan kunnolla kosteutetut. Tämän tyyppisiä huulirasvoja on nykyään kosmetiikkahyllyt pullollaan, eivätkä nämä yleensä maksa kovin paljoa. Lisäksi ne tuo kivasti eloa kasvoille hoitaen samalla huulia. Mulla on varmaan kolme purkkia tätä samaa Body Shopin huulirasvaa, jossa on mun mielestä juuri sopivan värinen sävy joka ei huulilla näytä liian meikatulta.

4) Kulmakynä

Oh yes. Tavallisesti arkena lisään myös vähän kulmakynää syventämään mun jo muutenkin melko tummia kulmia, mutta laiskuuden puuskassa tyydyn pelkkään kulmien harjaukseen. Kasvot näyttää heti ihan erilaisilta kun kulmat on harjattu! Hätätilanteessa sudin mun kulmia yleensä vaan sormilla mutta kylmaharjan jälki on todella paljon parempi. Itse oon käyttänyt jo kauan tätä We Care Iconin Magnetic Eyes- mallia ja se on paras mitä oon vastaavista tuotteista kokeillut, suosittelen!

+1) Hiukset ponnarille

Tätä käytän, hmm, lähes joka päivä. Piilottaa huonon hiuspäivän, tuo kasvot esille ja tekee rennostakin asusta vähän skarpimman. Mä olen oikeasti todella harvoin hiukset auki sillä rakastan pitää hiuksia kiinni ja poissa kasvoilta!

4 comments:

  1. Siis ihan hirmu kiva blogi sulla! Jään kyllä seuraamaan :)!

    http://thesehighlights.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tosi kiva kuulla! Olipa ihana maanantaiaamun piristys! :-)

      Delete
  2. Oi kiitos näistä vinkeistä, heti menee käyttöön;:)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    ReplyDelete

Proudly designed by Mlekoshi playground