The Polo Shirt

11/18/2014

IMG_7470

Mä en yleensä vihaa maanantaita. Vaikka maanantait on mulle aina tosi kiireisiä ja pitkiä päiviä harrastusten ja läksyjen takia, niin maanantaissa on paljon hyviäkin puolia, kuten uuden viikon alku (ja se, että ollaan taas lähempänä seuraavaa lomaa). Eilen ei kuitenkaan ollut mikään mun lempparimaanantai. Mulla oli jo viikonloppuna vähän sellainen olo, että oon tulossa kipeäksi, mutta mitään sen rajumpaa ei sitten tullut joten lähdin normaalisti kouluun aamulla. Kuitenkin parin tunnin jälkeen mulle tuli ihan järkyttävän huono olo ja tuntui että nukahdan ihan just pystyyn. Päätin sinnitellä koulupäivän loppuun, jättää harrastamiset siltä päivältä väliin ja mennä suoraan bussilla kotiin. Olin kuitenkin raahannut koko päivän kameraa laukussa kuvailujen toivossa joten napattiin Elsan kanssa muutamat kuvat. Ensin musta tuntui että yksikään niistä onnistunut ja meinasinkin jo siirtää kuvailut kokonaan toiseen päivään. Niinpä kerättiin tavarat ja mentiin bussipysäkille. No, mun bussikortti oli vanhennut viikonloppuna ja vaikka oltiin ostettu siihen lisää kertoja niin kuski ei päästänyt mua kyytiin koska ei osannut aktivoida korttia. Niinpä mun piti kuumeisena vielä kävellä bussitoimistolle lataamaan kortti ja odottaa puoli tuntia seuraavaa, kunnes vihdoin pääsin kotiin.

IMG_7471

Nyt oonkin vietellyt päivää kotona ja yrittänyt kaikin mahdollisin keinoin parannella itseäni huomenna alkavaa koeviikkoa varten. Kävin ajankulukseni nämä eilen napatut kuvat läpi ja totesin, että löytyihän siltä muutama ihan julkaisukelpoinenkin joukosta! Toivottavasti en näytä teidän silmiin yhtä flunssaiselta kuin miltä musta tuntui!

IMG_7472

IMG_7475

IMG_7473

Kuvat (kuka muukaan kuin) Elsa Lindström

Takki kirpparilta
Poolo H&M
Laukku H&M
Farkut Gina Tricot
Kengät Din Sko
Sormukset H&M

6 comments:

  1. Anonymous11/18/2014

    Ihmw nussikuski D---. Mut ihana asu ja toivottavasti voit jo paremmin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha :D kyllä tää tästä pikkuhiljaa, kiitoksia♥

      Delete
  2. vitsit miten ihmeellinen bussikuski! :0 Mullakin on kerran käynyt niin, että olin unohtanut ostaa bussikorttiin lisää aikaa(?) ja bussiin astuessa sitten tajusin ettei mulla ollut rahaa aktivoida korttia uudelleen saatikka edes ostaa lippua. Siinä sitten myöhästyin mukavasti koulun aamutunneita....
    Toivottavasti sä paranet pian♥ Ja pakko sanoa että ihana toi takki! Kokonaisuudessakin toi asu on ihana, sopii sulle tosi hyvin. Vitsit kun itsellänikin olisi taitoa koota vähän kiinnostavampia asukokonaisuuksia kuin sitä perus farkut + huppari tai joku random paita kaapin perukoilta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi vitsi, aina ei mee elämä ihan niinku elokuvissa!
      Kiitos paljon ihanasta kommentista taas kerran♥

      Delete
  3. Onpa kiva asu - niinku sulla aina:-D Toivottavasti oot jo paranemaan päin, inhottavii tommoset taudit..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Henna! <3 onneks tosiaan sain tän taudin jotenkuten laantumaan ja "pääsen" tekemään kaikki kokeet :-D

      Delete

Proudly designed by Mlekoshi playground