When The Darkness Comes

11/08/2014

Heippa! Älkää säikähtäkö synkähköä otsikkoa! Mitään radikaalia ei oo tapahtunut. Oikeastaan mun elämässä ei oo tapahtunut paljon mitään pitkään aikaan, mikä on kyllä välillä ihanaa. Mä vaan olen sellainen ihminen joka tarvitsee sellaisia päiviä ja hetkiä ettei tarvitse tehdä yhtään mitään (vaikka toisaalta mun on välillä vaikea pysähtyä kun on paljon kivaakin tekemistä!). Nyt oon myös pitkästä aikaa ehtinyt inspiroitua ihan kunnolla bloggaamisen suhteen ja alan päästä taas kiinni tähän rytmiin. Se tunne on niin ihana kun saa uuden postauksen julkaistua.
Viime lauantaina sain ihan järkyttävän inspiraationpuuskan ja mun oli päästävä ulos kuvamaan, mieluiten heti. Onneksi sain Elsan kiinni ja niinpä uhmattiin kylmää ilmaa ja lähdettiin ottamaan tällä kertaa vähän "taiteellisempia" kuvia. Muutamalla ohikulkijallakin näytti olevan aika hauskaa heidän seuratessaan meidän epämääräistä heilumista pusikossa. Ei kyllä keritty ihan hirveän kauaa ulkona olemaan, sillä sormet oli jo reilun puolen tunnin jälkeen niin kohmeiset että oli pakko vetäytyä takaisin sisälle juomaan kupit kahvia ja teetä. Ja syömään suklaavarastot loppuun.

IMG_7292

Ja vitsit, oon niin innoissani näistä etten malta pysyä paikallani! Mun mielestä näistä tuli todella upeita ja rakastan näitten kuvien tunnelmaa! Vähän synkempiä kuin mun kuvat yleensä mutta vaihteluhan virkistää ja niin edelleen. Näytin näitä kuvia äidillenikin ja hänen kommenttinsa oli "sähän oot kauheen vakavan näköinen näissä kaikissa." Sehän se tarkoituskin vähän niin kuin oli....Mutta toivottavasti tekin tykkäätte näistä! Saatte nyt velloa ihan kunnolla tässä marraskuisessa pimeydessä, haha! Postaus sai nimensä alla olevan kappaleen mukaan, joten jos haluatte uppoutua tunnelmaan vielä entistä enemmän niin pistäkää se soimaan taustalle. Kivaa lauantai-iltaa kaikille!♥



IMG_7291

IMG_7293

IMG_7295

IMG_7294

IMG_7302

IMG_7296

IMG_7301

IMG_7300

9 comments:

  1. Tosi kivoja ja taiteellisia kuvia. Kuvissa on oma mystisyytensä.
    jasmintuomi.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Mustakin näissä onnistui hyvin juuri se tunnelma :-)

      Delete
  2. tosi tunnelmallisia ja kivoja kuvia, mun lempparit oli ehdottomasti kaksi ekaa kuvaa :) Vitsit kun mullakin olis tommonen kaveri jonka sais tälleen ykskaks ottamaan asukuvia! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti paljon♥ Haha joo Elsa on kyllä ihana kun se aina vapaaehtoisesti suostuu näihin mun villityksiin :D

      Delete
  3. Vau mitä kuvia!

    elamanikuvina.blogspot.fi

    ReplyDelete
  4. Kauniita kuvia! Sinulla on aivan ihanat hiukset! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitti paljon! :-) tuolta ne tosiaan näyttää kun en yritä hallita niitä... :D

      Delete

Proudly designed by Mlekoshi playground