Almost Christmas

12/21/2014

shirt3

Kolme yötä jouluun on... oikeasti, mihin kaikki aika on oikeen kadonnut? Oon kyllä mielettömän onnellinen siitä, että loma alkoi. Vihdoinkin aikaa tehdä rauhassa kaikkea sitä mistä oikeesti tykkää stressaamatta siitä, mitä kaikkea pitäisi tehdä. Oon ollut vasta pari päivää lomalla, mutta oon jo ehtinyt käydä rentoutumassa kylpylässä, nauttimassa ihanaa pizzaa ja siihen päälle suklaakakkua, katsellut kotona leffoja, käynyt rauhassa kiertelemässä kirppareita, pakannut viimeisiä lahjoja... Tää rento lomailu on sitten johtanut siihen, ettei ole kauheasti mitään kunnon kuvauksia tullut järjestettyä. Oonpahan saanut harjaannuttaa mun sisäkuvaustaitoja itselaukaisimen ja jalustan avustuksella, kuten tämän postauksen kuvissa.

shirt4

shirt5

Shirt Second Hand / Necklace Gina Tricot

Parin päivän päästä me lähdetäänkin jo perheen kesken vuokramökille joulunviettoon. Oon kyllä sitä ennen suunnitellut vielä yhtä postausta, joten palataan vielä kerran ennen kuin mä häviän muutamaksi päiväksi. On se kyllä toisaalta ihanaa viettää joulua verkkareissa vaan perheen kesken mökillä luonnon helmassa. Täydellinen rentoutus taattu. Nyt taidan hakea keittiöstä glögiä ja pistää Netflixin pyörimään. Ihanaa sunnuntai-iltaa kaikille♥

5 comments:

  1. Replies
    1. Kiitos! :-) Itekin tykkään, se oli mahtava löytö!

      Delete
  2. Wow – I love the pictures! ♡


    Adoorablee.blogspot.com ♡

    ReplyDelete
  3. oi miten kiva paita :) Millä kameralla sä muuten kuvaat?

    ReplyDelete

Proudly designed by Mlekoshi playground