Tauko

1/03/2015

Taisin jo ehtiä luvatakin pientä joulutaukoa tänne. Oon kuitenkin pyöritellyt mielessä jo jonkin aikaa, että ehkä mun pitäisi ottaa vähän pitempääkin lomaa täältä blogista. Kevät on aina suhteellisen kiireistä aika mulle, muitten harrastusten ja toki myös koulun osalta. Musta tuntuu, ettei oo reilua pitää teitäkään odottamassa ja tehdä sitten vasemmalla kädellä pari postausta "sitten kun ehdin" ja "että sinnekin nyt välillä jotain uutta ilmestyisi".

Keväällä mä haluan nauttia ihan vaan rentoilusta ottamatta turhaa stressiä asioista joista mun ei todellakaan tarvitsisi stressata. Keskityn hetken aikaa vaan olemaan ja miettimään, mitä haluan vielä tälle blogille tulevaisuudessa ehkä tehdä.

joulu6

Mä haluan myös kiittää jokaista, joka on lukenut yhdenkin postauksen, tai edes avannut tän sivun. Ja tietysti niitä kaikkia, jotka ovat jättäneet ihania, kannustavia kommentteja. Ne oli ehkä kaikkein parasta. Ja se tunne kun sain kivat kuvat otettua ja niistä tehtyä hyvän postauksen, jonka julkaisin ylpeänä. Oon oppinut lyhyen blogiurani aikana valtavasti lisää kuvaamisesta ja kaikkeen tähän liittyvästä. Mä oon oikeasti nauttinut tästä.

joulu1

En silti aio kokonaan vetäytyä bloggaamisesta, vaan jatkan edelleen Instagramin puolella (@miukunen). Tällä hetkellä mun elämäntilanteeseen sopii paljon paremmin yksittäisten kuvien räpsiminen silloin kuin se tuntuu hyvältä, sillä siinä on kuitenkin todella paljon vähemmän hommaa kuin kokonaisen postauksen tekemisessä.

Tää ei tarkoita, että pistän tälle hommalle lopullisesti pisteen. Voi hyvinkin olla, että palaan, ehkä jopa vielä tän vuoden puolella. Mä palaan sitten kun se tuntuu taas hyvältä.

Ihanaa uutta vuotta kaikille!♥ Tehkää tänä vuonna kaikki se, mistä ootte aina haaveilleet. Tehkää tästä paras vuosi ikinä!

♥:llä Miia

5 comments:

  1. Ihanaa uutta vuotta sulle! Pidä niin pitkä tauko kuin vaan tarvitset, mutta mä ainakin tuun sun postauksia kaipaamaan. Tää on ollut yks mun lemppariblogeista! Sulla on aina niin ihanan valosia ja laadukkaita kuvia. Ei ainuttakaan moitteen sanaa tuu blogistas mieleen. Kaikkea hyvää sulle ja toivottavasti vielä palaat blogimaailmaan! :) <3

    ReplyDelete
  2. Hyvää uutta vuotta! En varmasti oo ainoa, joka jää odottelemaa sun paluuta, mutta muista pitää niin pitkä tauko kuin vaan tuntuu hyvältä. <3 Tsemppiä kevääseen!

    ReplyDelete
  3. No voi harmi. Mie ainakin tykkäsin kovasti siun blogista, vaikka vielä hyvin tuore lukija olenkin. Blogiasi oli ilo lukea :) Pidä rentouttava tauko ja ihanaa uutta vuotta sinullekin!

    http://sadepaivana.blogspot.fi

    ReplyDelete
  4. Pidä niin pitkä tauko kun haluat, kyllä me täällää ootellaan :) Sun blogi on kyllä yksi mun lemppareista, joten harmi sinänsä. Toivottavasti sulle tulee ihana vuosi 2015♥!

    ReplyDelete
  5. Sulla on aivan ihanat kutrit!

    ReplyDelete

Proudly designed by Mlekoshi playground