Onnellisuusteoria

7/28/2016

IMG_5428

Olo on inspiroitunut. Kyllä, mulla on ollut blogeja aikaisemminkin, mutta tällä kertaa koko juttu tuntuu erilaiselta. Kun aloitin kirjoittamaan tätä blogia uudestaan tauon jälkeen, en oikein vielä tiennyt, mitä halusin sillä tehdä. Halusin kirjoittaa ja jakaa kuvia. Halusin kokea uudestaan ne ihanat hetket, kun kommentti blogissa on saanut mut hymyilemään koko loppupäivän ajan. Halusin inspiroida ja tulla inspiroituneeksi.

Mulla ei ollut kunnollista nimeä uudelle blogille, sellaista, joka kuvaisi sitä, mitä haluan blogillani välittää. Inspiraatiota, onnenhetkiä, kiitollisuutta pienistä asioista elämässä. En enää muista, mikä oli se päivä, jolloin uusi nimi yhtäkkiä välähti mulle, ja tiesin, että tässä se nyt on. The Happiness Theory. Onnellisuusteoria.

IMG_5430

Miten jokin näinkin pieni asia, kuten blogin nimen ja osoitteen vahtuminen, saa kaiken tuntumaan ihan tajuttoman freesiltä? Olo on inspiroitunut ja onnellinen. Tuntuu että vihdoin blogi kuvaa täydellisesti sitä, mistä haluan kirjoittaa. Se kuvaa mua. Mä olen niin kiitollinen jokaiselle teistä, jotka kerta toisensa jälkeen jaksaa lukea mun kirjoituksia. Te olette parasta, mitä tällä blogilla on mulle antaa. Kiitos. Odotan innolla, mitä blogin uusi suunta tuo tullessaan♥

IMG_5429

// Inspired. That's how I feel right now. Utterly, completely happy and inspired. Something I feel like I haven't experienced in a while. You know when I started writing my blog again after over a year, I wasn't really sure where I wanted to go with it. I wasn't sure what my point was. I just wanted to write again. I just wanted to share my pictures. I wanted to experience the joy that a nice comment would make me feel like. I wanted to inspire and be inspired. But back then, I didn't have a name that would completely describe my blog. It was like the very core of my blog was still missing.

And then one day, it hit me. Just like that. And I knew that this time it was right. It was just what I wanted. It was me. So the blog was re-named. I present you The Happiness Theory.

I am incredibly thankful for all of your love and support. The connection I have with my followers is by far the best thing that blogging can bring into one's life. So thank you. And welcome. This is a new beginning.

No comments:

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground