September feels

9/30/2016



Muutama syksyinen räpsy sunnuntailta, kun käytiin kavereiden kanssa Ruissalossa kuvaamassa mun kuvisdiplomia varten. Diplomiin tulevia filmikuvia en valitettavasti vielä saa julkaista, mutta halusin kuitenkin tulla jakamaan muutaman Canonilla siinä sivussa napsitun fiiliskuvan. Syksyn ruska-aika on just nyt mitä parhaimmillaan ja oon superiloinen siitä, että päästiin vangitsemaan tätä lopukesän ihanaa valoa ja väriloistoa mun diplomikuviin. Mahtavaa viikonloppua ihanat ♥

// A few shots from last Sunday when me and my friends went out to shoot some photos for my high school arts diploma that I'm currently preparing. I wish I could show you the actual analog photos that I'm going to use in the diploma itself but they'll have to wait until it's finished and sent for evaluation. I love the light and colours of the ending summer featured in these shots, hope you enjoy them as well. Have the best of weekends lovelies ♥














7 comments:

  1. Anonymous30/9/16 16:28

    This blog is like my happy place! So lovely and inspiring <3 Kisses from France XX

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh thank you so much for this comment! A happy place sounds just like the kind of place that I want this blog to be :-) xx

      Delete
  2. Upeita ja niin tunnelmallisia nämä kuvat :) Ne sun diplomikuvat on varmasti tosi hyviä! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon <3 ainakin itse oon supertyytyväinen, saa nähdä mitä YTL niistä tuumaa :-)

      Delete
  3. Oot kyllä överi valokuvaaja. Pliis ota musta mun asukuvat. Niin ihana tunnelma sun blogissa ja sun instagram on sika inspiroiva! Keep it going girl <3

    http://maijaviola.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aivan ihana kommentti, KIITOS ♥ tuli älyttömän hyv mieli! Missä päin Suomea asut? Mä etin jatkuvasti malleja kuvattavaksi... ;)

      Delete
  4. Wautsi mitä kuvia! Ihana syksyinen tunnelma! :)

    ReplyDelete

Proudly designed by Mlekoshi playground