10 thoughts

10/11/2016



Oon niiiiin iloinen lähestyvästä syyslomasta, vaikka se kestääkin vaan kaksi päivää.

Aloitin eilen katsomaan The Hundred-sarjaa Netflixissä ja olen koukussa.

Olen myös täysin koukussa näihin vohveleihin. Oon syönyt niitä tässä noin viikon ajan joka ikinen päivä.



Tykkään ihan hurjasti tän postauksen kuvista. Niiden takana on ihana Emma! (Instasta @emmakophotography)

Olen myös tällä hetkellä todella motivoitunut kuvaamaan ja ottamaan kaiken irti mun uudesta kamerasta. Jaksan kerta toisensa jälkeen ihailla sen tarkkuutta eikä yhtään kaduta siihen satsaaminen.

Odotan innolla joulua. Mä oon niin jouluihminen!



Tällä hetkellä inspiroi myös terveellinen ja puhdas syöminen. Mun ruokavalio on kyllä yleensäkin ihan perusterveellinen, mutta kesän jälkeen en ole oikein jaksanut kiinnittää siihen paljon huomiota ja sen huomaa olosta. Haluan nyt skarpata tän asian kanssa varsinkin kun pimeä ja kylmä vuodenaika lähestyy ja lisäenergia todellakin on tarpen.

Oon ihan ihmeissäni siitä, kuinka stressittömänä oon pystynyt tän syksyn pysymään. Ehkä jokaisella ihmisellä on joku tietty stressivarasto, ja mun on jo kulunut loppuun... :D

Musta oli hauskaa kun mun lempikahvilan myyjä tunnisti mut Instagramista. Hän sanoi että oli sattumalta törmännyt tiliini ja kyseli että olinko ollut lähiaikoina Pariisissa.

Sain kerran koulupäivän aikana mun äidiltä viestin jossa hän sanoi lukeneensa mun epäonnistuneitten asukuvien postauksen ja kiitti päivänsä piristämisestä :D







Photos (except for the last one) by Emma Koskinen (@emmakophotography), edit by me

// I'm sooo happy that fall holidays are coming up this week. They only last for two days but still!

I started watching The Hundred on Netflix last night and I'm hooked.

Another thing I'm hooked on are these waffles. I've literally had them every day for the last week...

I love love love the photos in this post! They're taken by the lovely Emma (@emmakophotography on Instagram)

I'm super inspired to take photos at the moment mostly because of my new camera. I can't help but admire the quality of the images!

I'm already so excited for Christmas!!

After the summer I haven't really taken care of my diet too much. Not that it's the most important thing in my life but I can't wait to start eating more healthily again, especially with the cold and dark winter coming! I'm going to need all the extra energy I can get.

I'm surprised by myself of how well I've been able to control my stress this fall. Usually I'm the kind of person to worry about literally everything and usually totally in vain...

I thought it was fun when the barista at my favourite cafe recognized me from Instagram. He said he'd accidentally bumped into my account and started asking about Paris!

Another funny thing was receiving a message from my mom during a school day saying she'd read my "Outfits gone wrong" post and wanted to thank me for cheerig up her day :D

No comments:

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground