Tosi hyvä päivä olla onnellinen

11/14/2016



Tänään olin onnellinen kun sain juoda aamukahvini rauhassa ja lukea samalla inspiroivia blogeja.

Olin onnellinen siitä hetkestä kun seisoin bussipysäkillä ja näin kun aamuaurinko nousi talojen takaa ja puut mun ympärillä muuttuivat valosta pronssin värisiksi.

Olin onnellinen kavereista joiden kanssa sain viettää koulupäivän.

Olin onnellinen onnistuneesta juoksutreenistä.

Olin onnellinen kissasta joka käpertyi mun syliin kehräämään.

Olin onnellinen illasta, kun leivoin suklaakeksejä ja kääriydyin vilttien alle syömään niitä ja katsomaan lempisarjaa.

Olin onnellinen kun sain unelmoida tulevasta, mutta myös siitä, miten ihanaa tavallinen elämäkin voi joskus olla.



//Today I was happy when I got to drink my coffee slowly in the morning browsing through inspiring blogs.
I was happy when I stood at the bus stop in the morning and see the light change the colours of the trees into glowing bronze.
I was happy that I got to spend the day with my friends at school.
I was happy after a successful run.
I was happy when my cat fell asleep in my lap.
I was happy in the evening when I baked chocolate cookies and wrapped myself up in blankets watching my favoutite tv show.
It made me incredibly happy to dream about the future and all the wonderful things to come, but it also made me happy to realize how full of little sparks of joy my ordinary life already is.

2 comments:

  1. Ihanan positiivinen postaus, piristi kummasti! Nuo mustavalkoiset kuvat on cool :)
    jasmintuomi.blogspot.fi

    ReplyDelete

Proudly designed by Mlekoshi playground