Take a peek inside my creative space | Room tour

2/05/2017

Täytyy myöntää että olen aika sormi suussa sen suhteen, mitä täällaisiin postauksiin kuuluisi sisällyttää (mitä nyt olen katsonut pari kertaa Youtubesta jonkun room tourin). Kuten oon varmaan joskus maininnutkin, mä kyllästyn tosi helposti mun huoneeseen ja oon jatkuvasti vaihtelemassa huonekalujen paikkaa ja esillä olevia tavaroita. Kuitenkin tällaista postausta on toivottu useaan otteseen, joten täältä pesee! En ajatellut höpötellä sen kummempia, antaa kuvien puhua puolestaan! Jos jotain kysyttäävää jää niin kommenttiboksi on aina auki ❤

//I gotta admit, I'm not sure what a full on room tour should be, so this post mainly focuses on photos. I get bored with my room very easily and I'm always switching up the furniture's places and the things that I keep at hand. But, as a room tour has been highly requested by you, here you go! If you have any questions, you can always leave them in the comment box or send me email ❤





4 comments:

  1. I really like the way you managed to keep your room cozy without filling it with too much stuff :) I love the white box with the photo of Paris on top, I've been looking for some cool storage thing like that, could you maybe tell me where you got yours? Love your blog :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! <3 The box is old, I got it from my parents, so I unfortunately have no clue where it's originally from!

      Delete
  2. Aivan ihana huone sulla!<3 ja rakastan sun blogia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voii kiitos paljon! Ihana saada tällaisia kommentteja <3

      Delete

Proudly designed by Mlekoshi playground